Ensimmäinen kala! "Kattokaa se sätkii"!
Kävimme Laukaan liikennepuistossa kesäretkellä, ja sataman vierestä löytyi kiva uimarantakin. On aivan mahtavaa kun on kesä. Saa rauhassa puuhailla, nauttia ja olla vaan.
Tässä seuraavaa projektia pyykkinarulla kuivumassa...
Mitalit ovat ihmeellisiä, pojat olivat onnellisia. Kaikki voittivat omassa sarjassaan kultaa!