maanantai 12. joulukuuta 2011

Upea talvipäivä!

Onpas mahtava ilma, 
ei ole kylmä, eikä silti märkää, 
aurinko näyttäytyy ja tuo valoa, 
hiljalleen leijailee lunta...




Pojat viihtyvät ulkona ja miksei kun keli on mahtava


Taidenäyttely / kakkunäyttely


Koirakakku ja ylpeä kokki



Äiti työnnä meitä kolassa! 
Pojat painavat yhteensä n. 50kg. Ja piha juuri aamulla hiekoitettiin...
En sitten työntänyt.

sunnuntai 11. joulukuuta 2011

Käsitöitä...


Siskontytölle virkkasin synttärilahjaksi pipon ja kaulahuivin Jambo langasta. Huivin koristeessa on nappikiinnitys jolla saa samalla huivin sidottua ilman paksuja solmuja, hatussa heijastin. 






Kiitos mukavista synttärijuhlista, oli herkullista syötävää ja kova meteli. Olen usein miettinyt että eikö se haittaa lapsia itseään ollenkaan? 





Äitini vanhat pöytäliinat saivat uusiokäyttöä, ompelin niistä lattiatyynyn. Pikku-Ukkomme suosikki, eilen nukahti siihen sitkeästi unta vastaan kamppailtuaan n. 23.50. Tarvitsee vain viiden minuutin unet autossa niin mies valvoo puolen yötä.