perjantai 14. maaliskuuta 2014

Olihan talvella pakkaspäiviäkin!

Tammikuussa aurinko näyttäytyi pitkän synkkyyden jälkeen. Otimme poikien kanssa kaikki irti muutamista auringonsäteistä ja lähdimme retkelle. Oli kova pakkanen ja jäimme oman pihan viereen kivelle johon aurinko paistoi. Kyllä maistui kahvi, lämmin maito ja kaakao hyvältä kaurakeksien kanssa.

torstai 7. marraskuuta 2013

Syksy on hurahtanut!

On mennyt nopeasti syksy ja loppukesä... Mutta paljon mukavaa on mahtunut elämään. Uusi työ on ollut todella mukavaa ja juuri oma juttu, tiedän olevani oikealla alalla. Syyslomalla lasten toiveesta pidimme kauhujuhlat. Oli pelottavia asuja ja todella hauskaa! Kiitos kaikille vieraille, pitäisi nähdä useammin porukalla! Ehkä seuraavaksi pikkujoulut? Tai Jouluna sitten viimeistään...

Metsässä on tullut samoiltua, ihan takapihan metsästä löytyi aarteita moneenkin otteeseen. Välillä kävimme eväsretkellä ja välillä ihan vain sienessä.

Ehkäpä sitä innostuisi taas uudestaan tästä blogimaailmasta...