tiistai 17. heinäkuuta 2012

Innokas eskarilainen

Kävimme keväällä pyöräretkellä parin kilometrin päässä vanhalla koulullani, nyt varmistui että esikoinen menee sinne eskariin. Tämä kuvattiin silloin.

 

lauantai 7. heinäkuuta 2012

Juhannuksena

Tässä hieman juhannustunnelmia vähän jälkikäteen, montaa kuvaa ei Juhannuksena kerennyt ottaa...oli hulinaa, kuten lasten kanssa yleensäkin.


Juhannuspäivänä oli paljon serkkuja ja pikkuserkkuja käymässä mökillä, miehet järjestivät heille aarteen metsästyksen.

Kunpa aina olisi näin mahtavat puitteet harjoitteluun!
 

torstai 5. heinäkuuta 2012

Säästäminen kannattaa!

Pojat saivat säästämisensä päätökseen (kylläkin jo monta viikkoa sitten, olen unohtanut päivittää). Kyllä oli onnellisia ilmeitä kun saivat paketit käteensä. Heti kun saivat rakennettua legonsa he alkoivat suunnittelemaan mihin säästäisivät seuraavaksi. Kai he oppivat säästämistä kun nykyään he eivät enää pyydä meitä ostamaan vaan puhuvat keskenään mihin aikovat säästää itse.

Jayn myrskyalus
Kain teräpyörä