Juhannuspäivänä oli paljon serkkuja ja pikkuserkkuja käymässä mökillä, miehet järjestivät heille aarteen metsästyksen.
Kunpa aina olisi näin mahtavat puitteet harjoitteluun!
Olen suurimman osan elämästäni asunut parin minuutin matkan päässä tästä
Ja nyt ensimmäistä kertaa, ainakin oman muistikuvani mukaan, kävin siellä kalassa, oikein mato-ongella. Se onkin parasta, olla vaan hiljaa ja katsella kohoa. No olihan siellä muitakin eli ihan hiljaa emme olleet, mutta luonnonäänet olivat suuressa roolissa. Vanhempien poikien kanssa on jo helppo lähteä kun ei tarvitse koko ajan vahtia että montako lahjetta on vedessä. Serkkuni oli mukana. Ongimme rannalta, esikoisella oli virveli ja osasikin jo heittää tosi hienosti. Pitäisi varmaan ostaa jokin pienempi uistin että nappaisi ahvenetkin...